شام الياسمين

منتدى تابع لرومات شام الياسمين


    شباب المدارس

    بحبك...شام
    بحبك...شام

    عدد المساهمات : 114
    نقاط : 262
    تاريخ التسجيل : 15/01/2011

    شباب المدارس Empty شباب المدارس

    مُساهمة  بحبك...شام في الثلاثاء يناير 18, 2011 2:13 pm

    نواع الشباب في المدارس اول نوع



    مدخنين : يجي لك من الصبح و ريحته مصنع دخان متحرك..تلقى مخلص علبه كامله قبل ما يدخل الصف تشم ريحته من على بعد 10 ميل..يدخل الصف بعد 10 دقايق يقول للااستاذ استاذ عايز اروح الحمام..يروح يشربلو شوي و يرجع..و يسأله الاستاذ ليه ريحتك سج*** يقول للاستاذ: ((في طلاب بيدخنو في الحمام يا استاذ))




    ثاني نوع




    الشطار:وهذا النوع شبه منقرض في مدارس الشباب يعني لو المدرسة فيها 500 طالب المتفوقين فيه بس 40 طالب بس النوع ده مش هتلاقيه اساسا متتعبش نفسك وتدور في المدرسة ، ولو حصل حاله استثنائيه ...هتلاقيهم متفوقين... بس بالغش طبعا


    ثالث نوع




    المحششين:وهذا النوع تلاقيه كله نايم في الصف ومايعرفش هو فين اساسا و في الفسحه يروح مع اصحابه المحششين ياخدولهم شفطتين في الساحه الي ورا المبنا داخل الاشجار و يرجع الصف يكمل نومه.





    رابع نوع




    المهابيل: جاي المدرسة شغلته تهريج يتريأ على كل مخاليق ربنا و خاصة الاستاذ ما يقول الاستاذ كلمة الا يتتريا عليه مثال:طالب كان قاعد يرقص في الصف يقول له الاستاذ مالك؟ يقول : انا اخوي مايكل جا**ون احنا خوان في الرضاعه))و ما يخلي احد من الطلاب الا يتريا على شكله وهو شكله اوحش منه .



    خامس نوع




    يجي متعطرو مخلص كارتون جل في شعره و يجي من الصباح يقول لابوه هتاخر النهارده قبل ما اجي عشان اراجع مع اصحابي و ابوه مسكين مصدقه وهو يروح عند مدرسة الثانوية للبنات وياخد ارقامهم



    سادس نوع





    بتوع الخناقات دول بقى ميسبوش اي خناقه الا ويروحو فيها ويرجعو بيتهم متغرقين بالدم من كل ما انضربو يا حرام


    هههههههههههههههههههههههه بيكفيكم اليوم يا شباب مووو

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أغسطس 23, 2019 6:02 pm